zaterdag 4 juni 2011

rommelmarkt & tweedehands winkeltje

Vandaag een mooie dag voor een rommelmarktje, met een paar leuke vondsten:


~ Kammenbakje, past precies bij het houdertje voor filterzakjes! ~


~ Blik met verhaal, want gekocht door vriendin, die hem aan mij afstond en waar ik, in ruil & dank dan weer 2 van de 4 gekochte emaille schaaltjes voor afstond! ~

~ De emaille schaaltjes dus ~


~ daar past vast met nieuwe enveloppen-mal in! (Dus niet....) ~


~ Mijn 4e sprookjes kwartet, had deze nog nooit gezien ~


~ door de oplettende vriendin gespot! Zij had al een exemplaar, ook ooit eens op een marktje gevonden, wat was dat toch met onze generatie, vonden we dit toen niet leuk en pakte we het niet eens uit of waren we er toen al te zuinig mee! Gelukkig mogen we 30 jaar later op herhaling! ~

Well, en toen waren we er nog niet want in mijn hoofd zat een idee voor de slaapkamer van Kruimeltje. Hij is nu 7 jaar dus de peuterkamer leek me wel voorbij nu.
Dus wordt het een kamer met cijfers/letters & oude voetbalplaatjes (Even ter verheldering: toen ik peinzend de kamer-metamorfose met man besprak opperde hij fluks: "Een AJAX-KAMER!! "
...

Goed.... Ik heb een kleine consessie gedaan dus.

Maar ik had een leuk sloophouten prikbord in gedachten. Maar hey; zo rijk zijn we niet dus moest ik iets in onze eigen prijscategorie zoeken. Terwijl ik daar over na zat te denken viel mijn oog op de houten zandbak die we 5 minuten geleden uit elkaar hadden GESLOOPT...

Zodoende. Zijn prikbord was een feit, dus nu zit ik, met de vanmiddag aangeschafte nummerplaatjes te passen en meten. Niets zit nog vast. Ik roep graag eerst jullie hulp in.

En briljante ideeen!

Bij voorbaad al dank!



~ Ideas, they have the power! ~

5 opmerkingen:

  1. wow wat een leuke dingetjes heb je gescoord :D! OWww en dat postpapier had ik vroeger ook, wat leuk, ik spaarde altijd allerlei postpapier :D! En wat leuk dat prikbord, vind het helemaal leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kammenbakje en de emaille schaaltjes zijn erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, wat een leuke blog! Gezellig :-)
    We delen een passie, Mooie Vintage en Retro schatten zoeken en een tweede leven geven (al dan niet in een mooie creatieve creatie!).
    Hier ga ik zekers terug komen om je schatten te bewonderen ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!

    Kijk even op onze site, een verrassing!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee zeg van dat prikboord echt super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen